Saturday 30 July 2011

kisah hati

dah lama aku tak bukak blog aku ni... dh bersarang sampai leh lupa password...haha(mmg aku ni pelupa pun) macam-macam crite aku rasa nk kgsi dlm blog aku ni... tp ble time aku nk menaip sume idea xnk kluar... ntah malu ke apa ntah...aduhhh ape da.. mmg xda bkat jd pnulis la klu dh cmni... huhu

sebab aku tak bajet sesapa pun nk tgok blog aku ni... so, jdilah blog ni sbgai laman aku nk meluahkan rasa hati aku... xkisah la apa org nk kata kn (^_^) 1st kisah hati yang aku nk kgsi dan kira ni la yang nk keluar dri kepala hotak aku ni cuma, aku nk wat kyataan yang aku sndiri kdg2 xfaham apa yang aku nk... hehe xpecially dl kes CINTA la kn... aku pernah bercinta, 2 kali.. kali pertama "NO".. he's not the right guy... kali ke-2 dan mungkin yang terakhir.. he's the one for me... itu kata aku la... tp aku tak tau apa yang tertulis dlam takdir aku... tetap putus di tengah jalan... salah siapa???? ntahla.. klu tya aku.. aku tak nak cari kesalahan siapa cuma kenapa dan mengapa.... tp, bila aku fikir2 blik, perlu ke aku fikir semua 2??? xkisahla berapa kali hati aku menidakkan.. akal  aku tetap xbleh berpaling pada pintu yang dh tutup 2.... cinta aku akan tetap ada untuk dia smpailah saat aku pasti aku bkn untuk dia lagi... jgan risau... aku bukan inginkan balasan... cuma biarkan hati aku mencintaimu... ikhlas dari cahaya_malam

No comments:

Post a Comment